За рік після знищення “Мрії” конструктори “Антонова” розсекретили, що відбудований літак стане ще більш рекордним
В “Об’єднаному марафоні” у слоті ТСНгенеральний конструктор ДП “Антонов” Владислав Власик повідомив, що наразі фахівці шукають уцілілі деталі та елементи конструкції, щоби використати їх у новому літаку.
Новий Ан-225, який буде створено на базі недобудованого брата-близнюка “Мрії”, зовні майже не відрізнятиметься від зруйнованої «Мрії», кажуть конструктори, а от усередині це буде геть новий літак із найсучаснішим обладнанням.
Нова «Мрія» буде ще потужнішою, легшою за попередню мінімум на 10 тонн, а це означає, що судно братиме на борт іще більше вантажу і летітиме ще довше і ще далі. “Наразі йде стадія проєктування, наразі вже сформували попередній технічний вигляд оновленого літака. Ми розуміємо, що літак Ан-225 повинен бути модернізований, тобто відновлювати його в такому стані, в якому він був, це недоцільно і недоречно”, – зазначив Владислав Власик.
Відбудувати Ан-225 коштуватиме дуже дорого, але гроші вже готові давати міжнародні донори. “Відбудова “Мрії” – це і є відбудова країни. Щойно “Мрію” буде відбудовано ми можемо сказати, що українська авіаційна промисловість та й взагалі потужність України – відбудовані. Ось вона “Мрія” – ось вона відбудована знову”, – додає генеральний конструктор ДП “Антонов”.
Рівно рік тому, 27 лютого, російські десантники в Гостомелі підпалили нашу славетну “Мрію” – літак Ан-225. Тоді в Мережу потрапив фрагмент відео з охопленим вогнем літаком, але впродовж місяця ніхто не знав, у якому він стані. Аж допоки до Гостомеля не пробрався кореспондент ТСН Олександр Загородний із командиром “Мрії” Дмитром Антоновим. Вони зняли приголомшливі кадри, близько десятка унікальних транспортних літаків геть знищені або ж серйозно пошкоджені. Але найбільший біль – це відеокадри сплюндрованого Ан-225. Кабіна, передня частина фюзеляжу і навіть кілька двигунів знищені.