«Найбільша розкіш – це розкіш людського спілкування» ©

Найбільша спільнота Тернополя в соціальних мережах

Авторизація

Авторизуйтеся

Укрзалізниця відновила онлайн-продаж квитків у застосунку після масштабної кібератаки

Зранку четверга, 27 березня, Укрзалізниця повідомила про відновлення онлайн-продажу квитків у застосунку після масштабної кібератаки на IT-системи компанії

Відповідне повідомлення з'явилося на головній сторінці застосунку Укрзалізниці, повідомляє Еспресо. 

"Продаж квитків відновився. Знаходьте рейси та купуйте квитки як зазвичай", - вказано у сповіщенні. 

Водночас на решті сервісів, на яких можна було придбати квитки, наразі ця функція недоступна через технічні роботи. 

Фото: скриншот

Відновлення роботи застосунку підтвердили в УЗ. 

Пізніше в компанії уточнили, що на першому етапі працюватиме тільки базовий функціонал, зокрема продаж та повернення квитків на всі напрямки впродовж 20 діб.

"Наші вокзали та каси продовжують працювати у посиленому режимі по всій країні для підстраховки, а поїзди - як і всі дні до цього - курсують за розкладом", - пише пресслужба Укрзалізниці.

Також у компанії наголосили, що оскільки зараз система переживає пікові навантаження, можливі тимчасові технічні перебої в роботі. Пасажирів закликають користуватися застосунком виключно за потреби у терміновій подорожі. 

"Звертаємо увагу, що архіви квитків, придбаних раніше, недоступні в застосунку: квитки лишаються дійсними, знайти їх PDF-дублікати можна на електронній пошті, яка вказувалась в акаунті пасажира. Також варто перевірити папку "спам", квитки могли впасти туди", - зазначають в Укрзалізниці.
 

 

Від Тарнополя до Тернополя
Коментарі (0)
Авторизація
Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі