У Теребовлі заасфальтували міст (фото)
Реконструкція мосту через річку Гнізна на 354 кілометрі траси міжнародного значення М-19 Доманове – Ковель – Чернівці – Тереблече наближується до фінішу. На мосту вчора влаштували асфальтобетонне покриття зверху на гідроізоляцію.
"Паралельно з асфальтуванням мостобудівники покрили гідроізоляцією тротуари мосту та завершили влаштовувати асфальтобетон на підходах. Відтепер система водовідведення запрацює на повну, адже покриття укладено на рівні з дощоприймачами. Щойно міст успішно пройде випробування на міцність – Служба відновлення зможе відкрити рух транспорту. Плануємо, що перше авто проїде зведеною «з нуля» спорудою вже до кінця листопада. Служба відновлення збудувала новий міст протягом лютого-листопада 2024 року. Він має 2 смуги руху та тротуари з двох сторін завширшки 1,8 м. Довжина споруди становить 48,7 метра, загальна ширина – 12,8 м", - наголосили у службі відновлення.
Реконструкція мосту у місті Теребовля на стратегічно важливій трасі М-19 виконується коштом Європейського інвестиційного банку. Вперше з 2008 року на державних дорогах Тернопільської області ми будуємо повністю нову штучну споруду.
Проєкт включає зведення мосту, заміну комунікацій на підходах та облаштування усієї необхідної інфраструктури (освітлення, дорожні знаки, огородження, тротуари, світлофор, нанесення розмітки холодним пластиком тощо).
Чому реконструкцію не могли відкласти: міст у місті Теребовля розташований на ділянці траси М-19, де щодня проїжджає близько 15 000 транспортних засобів. Під час обстеження на ньому виявили численні недоліки, які загрожували безпеці руху та могли призвести до руйнування та повного паралічу руху. Найкритичніші – поперечні тріщини прогонової будови з розкриттям, поздовжня тріщина залізобетонної плити проїзної частини, відсутність будь-якого армування опор, які стояли на дерев’яних палях тощо.