Тернополянам спростили процедуру отримання пільг і субсидій
Ці документи працівники управління отримають самостійно із «Реєстру Тернопільської міської територіальної громади». Відповідно до розпорядження міського голови вони мають доступ до отримання Витягу з реєстру територіальної громади м. Тернополя про зареєстрованих осіб в житловому приміщенні.
Такі зміни мають на меті покращити надання соціальних послуг та спростити процедуру оформлення документів щодо призначення соціальних допомог, пільг і субсидій на оплату житлово-комунальних послуг тощо. Довідки про зареєстрованих у приміщенні осіб та місце реєстрації проживання тепер не треба подавати при оформленні: допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування; допомоги на дітей одиноким матерям; допомоги особі з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю; допомоги особам, які не мають права на пенсію та інвалідам; допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату; субсидій на оплату житлово – комунальних послуг; адресної безготівкової допомоги з коштів місцевого бюджету; технічних та інших засобів реабілітації особам з інвалідністю та інших соціальних виплат і пільг. Якщо при оформленні зазначених пільг в управлінні соціальної політики будуть вимагати надати довідку про склад сім’ї та реєстрацію місця проживання, то можна поскаржитися начальнику управління за телефоном 25-06-11 або написати про це на фейсбук-сторінку Тернопільської міської ради.
У міські раді планують також надати доступ до «Реєстру» працівникам освітньої сфери, щоб батькам не треба було подавати вказаних довідок при оформленні дитини до садочку чи школи.