«Найбільша розкіш – це розкіш людського спілкування» ©

Найбільша спільнота Тернополя в соціальних мережах

Авторизація

Авторизуйтеся

Тернополян закликають приєднатися до бойкоту товарів, що рекламуються на телеканалах Медведчука

В Україні набирає обертів бойкот товарів, які рекламують на телеканалах 112, NewsOne, ZiK, що входять до холдингу "Новини". Організатори закликають усіх долучитися до акції, таким чином припинити фінансувати війну.

Долучитися до бойкоту можуть тернополяни. У соціальних мережах проукраїнські активісти закликають не купувати на даних телеканалах, які формально належать нардепу від ОПЗЖ Тарасу Козаку. Проте реальним власником медіа називають політика Віктора Медведчука, кума Володимира Путіна.

"Ні для кого не секрет, що телеканали 112, ZIK, NewsOne часто транслюють меседжі, співзвучні російській пропаганді. Однак низка компаній, в тому числі міжнародних, продовжують розміщувати рекламу на цих каналах, - йдеться у зверненні активістів. - Купувати товари цих компаній означає опосередковано спонсорувати і підтримувати російську агресію в Україні". Заклик до бойкоту поширюється під хештегом #вбивчареклама #медведчукзамовчи і набрав вже кілька сотень репостів, - пише "Еспресо".

За оцінками, рекламні надходження для телеканалів групи складають близько 1,5 млн гривен щомісяця і направляються, зокрема, на виплату зарплати працівникам каналу, "де-факто пропагандистам".

"Тому покараємо проросійських спонсорів так, як їм болючіше, - грошима. Оголошуємо бойкот рекламодавцям Путіна. Нехай дізнаються, що не всяка реклама продажу піднімає. Іноді буває навпаки", - закликають ініціатори бойкоту.

Серед торгових марок, які рекламуються на зазначених телеканалах виявилися як локальні так і міжнародні бренди з різних споживчих сегментів. Зокрема, заклик бойкоту відноситься до ТМ ВОЛЯ, кави Jacobs, беттінгового сервісу Parimatch Ukraine, UNIT.Home, контрацептивів Durex, Укрбудінвестбанк, Альфа-Банк Україна і навіть шоу-мена Михайла Поплавського. Повний список брендів доступний за посиланням.

Прямий і непрямий збиток для компаній-рекламодавців буде залежати від масштабу бойкоту і його тривалості. Активісти обіцяють згорнути протести, якщо компанії- виробники відмовляться від співпраці з холдингом "Новини".

Від Тарнополя до Тернополя
Коментарі (0)
Авторизація
Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі