Популярність свята 8 березня знижувалася в останні роки, але цьогоріч зросла — КМІС
Про це свідчать дані Київського міжнародного інституту соціології.
Піковий показник популярності свята 8 березня був у 2013 та 2017 роках — тоді фіксували 49% прихильників цього свята. Утім, з 2017 року його популярність постійно знижувалася: у 2020-му — 40%, у 2021 році — 34%.
У 2024 році його популярність сягала 21%, а у 2025 році зросла до 25%.

Як зазначає КМІС, такі показники можуть свідчити про певне стабілізування ставлення до свята після періоду різкого падіння і, попри загальне зниження, воно залишається важливим для частини суспільства.
КМІС відзначає, що в останні роки зросла популярність національних свят, зокрема Дня Незалежності та Дня захисників і захисниць, а релігійні свята (Різдво, Великдень) стабільно залишаються популярними.