Куди скаржитися на поганий зв’язок? Глава Мінцифри анонсував нововведення
Про це повідомив очільник Мінцифри Михайло Федоров.
Зазначається, що українці матимуть змогу оперативно повідомляли про відсутність звʼязку, а регулятор – виправляти цю ситуацію. Надіслати скаргу можна буде, якщо не вантажаться інтернет-сторінки, не проходять дзвінки чи не надсилаються повідомлення.
За словами міністра, про проблеми зі звʼязком можна буде повідомити «максимально швидко», навіть в офлайн-режимі. Після того як зʼявиться інтернет, повідомлення надійде регуляторові зв’язку.
«Українці повинні мати змогу зателефонувати рідним, викликати екстрені служби або переглянути карту повітряних тривог, попри знеструмлення. Ваші повідомлення в «Дії» допоможуть швидше визначати, де зв’язок працює нестабільно, щоб усунути цю проблему», – каже він.
Федоров додав, що незабаром послуга стане доступною для українців.