«Найбільша розкіш – це розкіш людського спілкування» ©

Найбільша спільнота Тернополя в соціальних мережах

Авторизація

Авторизуйтеся

«Я не дозволяла говорити від мого імені». Бойова медикиня Юлія Мала відреагувала на скандальну рекламу brabrabra

Думаю, суть скандалу переповідати не треба – на вухах усі соцмережі. Ось ми про це писали напередодні. Там довга перипетія з рекламою бренду білизни brabrabra, вона ж колишня Milavitsa.

Цивільні (і відомі) дівчата цитують військових дівчат, пояснюючи важливість правильної жіночої білизни для останніх. Обурення аудиторії викликало те, що військовослужбовиці цілком здатні говорити самі за себе. 

Аргумент від бренду – «ми не можемо "світити" жінок-військових, бо це для них небезпечно». Він сприйнявся, скажімо так, не дуже. Бо є багато публічних віськовослужбовиць, яких можна було б запросити стати обличчям кампанії

Але тепер все це – не важливо. Бо бойова медикиня Юлія «Піранька» Мала, за яку «говорила» Олена Кравець, в інстаграмі написала, що такого дозволу не 

давала. 

 

 

Йой! Не може бути такого. Бо ціла голова відділу піару та комунікацій бренду brabrabra Ірина Кібірєва написала Антоніні у відповідь на її запит, що «цивільні говорять за військових з їхнього дозволу». 

 

 

 

Ми також запитали про наступне. Ще в січні у соцмережах вже критикуваликампанію через це питання (під постом, де Олена Кравець стала голосом військовослужбовиць). Чому все ж вирішили нічого не змінювати?

«Ми звертались до багатьох українських інфлюєнсерів та медійних особистостей, які готові привернути увагу до вирішення забезпечення військовослужбовиць білизною. Лише декілька погодились підтримати нас в цьому й ми щиро цінуємо підтримку кожної, хто доєднався. Тому коли ми розпочали збір на відшив білизни у 10 000 комплектів, кожен з яких складається з бра та двох трусиків – ми продовжили комунікацію з тими, хто погодився брати учать в ініціативі.

У кампанії ми не використовуємо платні розміщення тощо, тому діємо в межах існуючого ресурсу, бо вважаємо, що всі кошти необхідно спрямовувати на забезпечення захисниць.

Ми дуже віримо в те, що робимо, і наша мета - привернути увагу до збору. Як і писала вище - другим кроком спланована комунікація за участі військових»

А нам тепер цікаво, хто наступний запросить Олену Кравець рекламувати свої товари чи послуги. Схоже, потрібно вже в окремому тексті проаналізувати таку бурхливу на неї реакцію. 

(ОНОВЛЕНО)

Фух. Вже після виходу цього матеріалу brabrabra продовжили серію пояснень. 

«На жаль, при погодженні використання цитат у зовнішній кампанії трапилось непорозуміння між нами та фондами-партнерами. Наразі з усіма захисницями відбувся діалог. Ми разом із партнерами принесли вибачення та зупиняємо використання цитат тих військовослужбовиць, які не бажають цього». 

 

Ми вже трохи співчуваємо піар-відділу бренду. Кілька днів колотнечі і навіть у п'ятницю ввечері не дають запити увесь цей стрес десь у барі за текілою. Ну, чи як там хто знімає стрес. Проте усе це легко можна було передбачити ще у січні, коли brabrabra продемонстрували ідею кампанії і вона викликала таке велике несприйняття. Але ви вже читали пояснення Ірини Кібірєвої про це рішення. 

джерело 

 

Від Тарнополя до Тернополя
Коментарі (0)
Авторизація
Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі