Бренд білизни brabrabra ще на початку року створив рекламну кампанію, які також мала на меті просувати важливі меседжі. Це ініціатива "Одна за одну", де відомі українки говорили б за військовослужбовиць, використовуючи свою популярність. Однак ця ідея сподобалась не всім.

ДО СЛОВА Служать у своїх частинах, – Кошовий висловився про Пікалова та Мартинця в ЗСУ

 

Нещодавно рекламні банери помітили у київському метро, що викликало бурхливі обговорення у соціальних мережах. Користувачам не сподобалось виконання такого проєкту, багатьом не зрозуміло, чому певна людина (а в цьому випадку Олена Кравець) має говорити за військовослужбовиць. Викликало запитання і саме формулювання речення.

 
ВІДЕО ДНЯ 
 
 
 
 
 
  • "А чому Олена Кравець говорить за військову? Навіть якщо переступити через дивне поєднання фото Кравець і цитати про виконання обов'язків воєнною, проковтнути формулювання, коли хтось знову говорить за когось, і дійти до "одна за одну", показавши, що це посил про підтримку жінками в тилу жінок у війську, все одно лишається питання: а нахіба це реалізовувати так?", – написала Ана Море, ведуча "Громадського радіо".
  • "Дуже успішний проєкт. brabrabra хотіла піар на військових і продавати ліфчики, Кравець просто хотіла піар на військових, ГО хотіла піар на військових і передати їм ліфчики. Всі задоволені. А я б хотіла ніколи не бачити цей сором", – висловилась бойова медикиня Аліна Сарнацька.

Своє обурення висловила військовослужбовиця Юлія Мала з позивним "Піранька", від імені якої й говорила Олена Кравець.

Чекаю пояснень, чому ви піаритесь на мені, і коли я давала вам право говорити від мого імені?
– звернулась до Кравець та бренду військова.

Юлія Мала про Кравець / Фото з інстаграм-сторіз
Відповідь Олени Кравець 

До ініціативи долучились ті жінки, які погодилися на співпрацю. Однією з перших це зробила Олена Каравць.

Цитати, які ми використали для кампанії – прямі цитати військовослужбовиць. Ми проводили дослідження та у співпраці з фондом Arm Women Now та рухом Veteranka збирали зворотний зв'язок від жінок, які несуть службу на передовій. З дозволу дівчат ми ділимось цитатами, щоб донести проблему дискомфорту, з якою їм доводиться стикатися щодня,
– мовиться у спільній заяві.

Бренд та Олена Кравець відповіли на критику:

Бренд додав, що вдалося передати вже 445 комплектів спеціалізованої білизни військовослужбовицям. Мета - зібрати кошти на 10 тисяч комплектів. Витрати на логістику – на самому бренді.

Щодо заяви Юлії Малої, бренд каже, що між ними вже відбулось спілкування: "Наразі з усіма захисницями відбувся діалог. Ми разом із партнерами принесли вибачення та зупиняємо використання цитат тих військовослужбовиць, які не бажають цього".


джерело