Зокрема там ніяк не відреагували на проблему із важким металевим плафоном від світильника, який міг впасти на голови пасажирам через аварійний стан пише Доба
Ігор у своєму пості в мережі Facebook написав, що начальниця потяга знала про проблему, однак нічого не зробила.
"Вчора ( 28.11.2017р.) їхав до Львова поїздом 041 Дніпро-Трускавець з Тернополя.Купив квиток в 15 вагон,плацкарт..Гарного спокійного ранку зайшов в вагон..знайшов своє місце і "купе"..люди спали..6.30 год.ранку.."заліз" на своє "верхнє" місце, бо їхати було 2 години, вирішив поспати..світло в вагоні було на лайт варіанті, тмяне..Поспав десь 1,5 год.,бо люди почали вже вставати і "рухатись"..
Підняв голову і дивлюсь "висить" плафон світильника (ще радянський,із доброго грубого скла,довжиною десь 1 м.) і "тримається" на тонких кріпленнях на одній половині.. Спустився вниз, питаю людей відколи "воно"там висить - кажуть що воно сталось десь вночі,лампа не світить, хоча по їх реакції було зрозуміло шо вони на це особливої уваги незвернули.. Пішов до провідниці,представилась Широка Алла, сказав про проблему,по її реакції зрозумів шо вона то вкурсі проблеми,але нічого незробила. Сказав покликати електрика, щоб вирішити проблему (поміняти трубчасту лампу і закріпити плафон), начальника поїзда з книгою скарг і пропозицій і рейсовим журналом.Сиджу 10 хв., нікого нема, прийшов до купе провідниці,закрито..
Думаю,напевне пішла "кудись", бо в кожного ж провідника є рація,по якій провідники і нач.поїзда між собою спілкуються, мобільні телефони ж є..Пішов в сусідній вагон, попросив покликати начпоїзда ( подумав що провідниця з нашого вагону "раптово" "тимчасово" вирішила зникнути, до Львова було десь 30хв.) Десь через 10 хв. прийшов електрик (по обличчі можна було "прочитати" що ніч в нього була затяжна і весела і його "підняли" раптово) покрутився десь 10 секунд, зрозумів шо нічого незробить, без жодного слова пішов. Ще через 5 хв. прийшла начальниця поїзда Горошникова Тетяна Василівна, яку також скоріш за все "підняли" (її фото з бейджиком - далі), жінка років 30-35 з вигляду..Кажу є проблема,яка не була вирішена електриком - давайте книгу скарг і пропозицій. Почала намагатись мені шось "пояснювати",просити і т.д.,кажу є проблема - вирішення нема.Взяв книгу скарг і пропозицій, написав скаргу з проханням реагування і письмовим наданням відповіді.
Кажу до начальниці поїзда пишіть при мені в рейсовий журнал про проблему,як виявилось його ( рейсового журналу) при ній не було, про що написав також в скарзі.