Про це пише журнал XXL
Надя, вітаємо вас і Позитиву з новим суперзіркову статусом: 62 мільйони переглядів хіта «Ім'я 505» - це божевільно видатне досягнення! Ваш чоловік Володимир Дантес ще не ревнує вас до такого успіху?
Надя Дорофєєва: Навпаки, він дуже пишається мною. Раніше у нас була якась конкуренція, але її давно вже немає. Перемога кожного з нас - це спільна перемога, тому будь-який рух вперед сприймається дуже позитивно. Вова зараз їздить по всьому світу, знімається в програмі «Їжа, я люблю тебе», в якій він є провідним і готується до запису свого першого сольної пісні. Ми не стоїмо на місці, і мені це подобається!
У чому, на ваш погляд, криється секрет феноменальної популярності цього кліпу і цієї пісні?
Н. Д .: Неможливо передбачити, чи стане пісня хітом. Щоб пісня сподобалася публіці, вона в першу чергу повинна подобатися виконавцю. Коли ми записали пісню «Ім'я 505», ми нею пишалися. Чесно! Ця пісня розгойдала не тільки нас, а й нашого режисера. Він зняв кліп на цю пісню так, як він її відчув. У всіх творчих процесах бере участь кожен член нашої команди: Позитив, я, Потап, Іра Горова, Леонід Колосовський (режисер), наш PR-директор Олена. Всі ми творчі люди, і кожен вносить щось своє - це теж одна із запорук успіху.
Наскільки я розумію, тепер ваш майбутній гастрольний графік буде нагадувати атлас всіх великих міст світу в міксі з календарем року. Ви вже відчули на собі принади по-справжньому великої слави?
Н. Д .: Ми в останні півроку дуже багато гастролюємо. Встигли побувати в Нью-Йорку, Німеччині, скоро нас побачать в Латвії, Естонії, Молдові, Білорусії і в багатьох інших країнах. Звичайно, на батьківщині виступати особливо приємно, тому що люди знають кожну пісню і створюють особливу атмосферу. Але кожен раз, коли ми приїжджаємо на нове місце, отримуємо велике задоволення, і це «нове» заряджає нас позитивними емоціями.
У вас на сьогодні, мабуть, самий «сонячний» імідж в країні. У кіно зніматися ще не запрошували?
Н. Д .: До сих пір запрошень не було. Мене цей факт дивує і обурює. (Сміється.) Ні певної ролі, яку я б хотіла зіграти, в цьому плані я б повністю довірилася режисерові. Будь-яка роль хороша, якщо режисер вміє правильно підібрати для неї актора.
Наш перший весняний номер присвячений феномену sex appeal - сексуальної привабливості. Яка ваша формула sex appeal?
Н. Д .: Сексуальність може бути абсолютно різною. Наприклад, якісь стандарти сексуальності диктують нам образ жінки-вамп. Я себе абсолютно не відношу до такому типу жінок і, більш того, в сучасному світі, на мій погляд, це більше відштовхує чоловіків, ніж приваблює. Моя формула sex appeal в першу чергу полягає в природності. Найбільше я розкривати, коли співаю. У житті чоловіка часто роблять компліменти моїй безпосередності, і в цьому є якийсь «секс». (Посміхається.)
У вас є ідеї, чим зайнятися в майбутньому в перервах між зйомками кліпів і концертами на стадіонах?
Н. Д .: Коли ти починаєш жити життям артиста, то розумієш, що 24 години - це дуже мало. Вже вийшла перша лімітована колекція мого бренду It`s my DoDo, який був створений спільно з талановитим дизайнером Нікою Медісан. Я думаю, що в майбутньому ще багато чим здивую, але зараз я б хотіла розвивати хобі, пов'язане з одягом. Надалі із задоволенням більше проявляла б себе як автор і композитор.
Ми тут зовсім з ніг збилися в пошуках футболки з вашим портретом. Тієї, що з кліпу «Ім'я 505» - не підкажете, де її можна роздобути?
Н. Д .: Я вам відкрию невеликий секрет: цю фотографію вибирав режисер спеціально для даного кліпу, а взята вона з образу в кліпі «Коротше». Я не люблю цю фотографію, тому ніколи нікому більше не покажу цю футболку. Її можна побачити тільки в кліпі «Ім'я 505», тому, хлопці, заходите в YouTube і накрутіть нам ще пару мільйонів переглядів. (Сміється.)
Інтерв'ю: Сергій Мясоєдов