Що саме не працює
Найбільше користувачі "Київстар" скаржаться на неможливість здійснити дзвінки та списання грошей з рахунку. Спершу надходить повідомлення про необхідність поповнити рахунок, а після цього гроші зникають.
- Абоненти мережі, які намагаються здійснити дзвінок чують повідомлення про те, що на рахунку немає грошей.
- Водночас відсутня можливість перевірити стан рахунку комбінацією *111# – сервіс просто не працює.
- Крім того, не працює й сайт особистого кабінету "Мій Київстар". Мобільний інтернет при цьому працює.
Станом на 10 годину ранку компанія "Київстар" ніяк не відреагувала на збій в роботі мережі на жодному зі своїх ресурсів. Однак про проблему в компанії знають і в коментарях на фейсбук-сторінці працівники зазначають, що ситуація вирішується.
Джерело канал 24