До редакції звернулася сестра військового Ольга з проханням про розголос.
“Забронювавши квиток на автобус з Тернополя до Дніпра на 2.10 год. неділі, о 1 годині ночі брат вирушив на автовокзал. Та от після прибуття автобуса виявилося, що місця для нього немає. Бо горе-водії того маршруту вирішили свою жадобу до грошей задовільнити по повній програмі, беручи пасажирів мало не по цілому світу і передачі, якими був заставлений весь автобус, фото додаю. Мовчу про безпеку самих пасажирів, бо ті сумки стояли навіть біля самих водії, в проході та між кріслами,” – каже обурена Оля.
Коли жінка зателефонувала до диспетчера, щоб спитати, як так вийшло, що військовий, якому уже наступного дня треба братися до виконання надважкої роботи із захисту Батьківщини, змушений усю дорогу сидіти на нижній сходинці автобуса, замість того, щоб трішки відпочити у поїздці, їй відверто нахамили і сказали дати спокій.
До речі, за словами Романа, він не єдиний, хто їхав у проході. Були також пасажири з дітьми, яким не вистачило місця, а один чоловік навіть спав.
“Терміново” вирішило розібратися у цій ситуації. Наші журналісти зателефонували до диспетчера компанії за номером, зазначеним на сайті компанії, що здійснювала перевезення Wezun. Слухавку підняла жінка, яка явно була невдоволена нашим дзвінком. Представитись вона відмовилась, сказавши, що її звати “Диспетчер”. Відверто нахамивши нам, вона сказала, що цей чоловік мав здати квиток, “якщо йому щось не подобається”. І їх не хвилює те, що за кілька годин Роман має бути на фронті, у нього не було виходу.
На запитання журналістки чи знають у компанії Wezun, що їхні дії – це не просто порушення правил перевезення пасажирів, але й загроза життю людей, і за це передбачена кримінальна відповідальність, нам відповіли: “А ви що, дуже правильно живете?”