Відповідне повідомлення з'явилося на головній сторінці застосунку Укрзалізниці, повідомляє Еспресо.
"Продаж квитків відновився. Знаходьте рейси та купуйте квитки як зазвичай", - вказано у сповіщенні.
Водночас на решті сервісів, на яких можна було придбати квитки, наразі ця функція недоступна через технічні роботи.
Фото: скриншот
Відновлення роботи застосунку підтвердили в УЗ.
Пізніше в компанії уточнили, що на першому етапі працюватиме тільки базовий функціонал, зокрема продаж та повернення квитків на всі напрямки впродовж 20 діб.
"Наші вокзали та каси продовжують працювати у посиленому режимі по всій країні для підстраховки, а поїзди - як і всі дні до цього - курсують за розкладом", - пише пресслужба Укрзалізниці.
Також у компанії наголосили, що оскільки зараз система переживає пікові навантаження, можливі тимчасові технічні перебої в роботі. Пасажирів закликають користуватися застосунком виключно за потреби у терміновій подорожі.
"Звертаємо увагу, що архіви квитків, придбаних раніше, недоступні в застосунку: квитки лишаються дійсними, знайти їх PDF-дублікати можна на електронній пошті, яка вказувалась в акаунті пасажира. Також варто перевірити папку "спам", квитки могли впасти туди", - зазначають в Укрзалізниці.