"У майбутньому, у разі подальшого зростання кількості автомобілів та ризику виникнення нових корків на вулиці Тарнавського - крайні праві смуги можна буде віддати для руху громадського транспорту і таксі, внісши відповідні зміни у схему ОДР", -йдеться у дописі групи.
Нагадаємо, у 2020 році проїжджу частину вулиці Тарнавського розширили, а кількість смуг збільшити до чотирьох - до дві в обидва напрямки.
В сучасному світі фахівці з урбаністики виступають проти розширення доріг, оскільки це сприяє збільшенню кількості автомобілів і призводить до виникнення корків в інших вузьких місцях.
Проте у випадку вулиці Тарнавського вийшло по-іншому, оскільки ця ділянка вулиці і була тим найвужчим місцем, де значно сповільнювався трафік. Як і до реконструкції, так і після - на обох найближчих великих перехрестях (вул. Київська з одного боку та просп. Злуки з іншого) автомобілі роз'їжджаються у різних напрямках.