Щодня клієнти банку залишають по кілька скарг на відмову в переведенні в готівку на спеціалізованому форумі "Мінфін". Люди з різних міст України повідомляють, що їм постійно скасовують заявки на отримання готівки, передає Обозреватель
"Полтава, тричі замовляла готівку в іноземній валюті, і тричі банк скасовує, зараз замовила ще раз, чекаю на повідомлення. Читаючи відгуки, розумію, що ця проблема виникає останнім часом у багатьох", – скаржилася 6 вересня одна з клієнток.
"Втретє отримую відмову (о 20:00 перед днем отримання) у видачі валютної готівки зі свого рахунку... При цьому знаю, що у відділеннях ПриватБанку наприкінці дня є черги зі "своїх" людей, які за вигідним курсом забирають залишки. Рекомендую не заводити SWIFT-платежі в ПриватБанк, тому що ймовірність зняти їх нагадує на даний момент лотерею", – додав інший клієнт "Привату".
Проблему підтверджують інші клієнти. Дехто підозрює, що банк спеціально змушує українців переказувати валюту в гривню, однак у фінустанові запевняють: причина в іншому.
Представники банку пояснюють: виникли логістичні труднощі із отриманням готівкової валюти з-за кордону. Проте прогнозів, коли ситуація виправиться, у "Приваті" не дають.
"Ваші заявки на замовлення готівки були скасовані через тимчасові складнощі в логістиці доларових банкнот з-за кордону. Ми перепрошуємо за завдані незручності", – зазначають у банку у відповідь на скарги.