Плюнути і ходити пішки: А що думаєте Ви про обслуговування у тернопільських тролейбусах?

11 листопада 2017 р. 13:35

Тернополянин Michael Dudar написав обурливий пост у мережі ФБ, присвячений "сервісу" міських тролейбусів. Через несправність транспортного засобу пасажирів двічі просили пересісти в інший тролейбус, але незважаючи на те, що жоден з пасажирів не дістався місця призначення, кондуктори відмовилися повертати кошти за проїзд.

"Сів у тролейбус, проїхав 3 зупинки із 7.

— «Тролейбус далі не їде, причина невідома» - заявив кондуктор (далі К).

— «Поверніть будь ласка гроші» - я.

— «Я як вас поверну, я вже білетик вибила»

— «Я не доїхав до місця призначення»

— «Мене шо обходить, я гроші не повертаю»

Я подзвонив по номеру ‭0 (352) 43 61 31‬, зазначеному біля водія. Диспетчер таке саме: «Як К вам віддасть гроші якшо вона вже кудась там собі його забила. І взагалі не нервуйте мені, в нас обрив на лінії я немаю часу!!»

З думкою «Пішли ви в баню» я вийшов.

Така ж ситуація з енною кількістю пасажирів що їхали зі мною. К була незворушна.

За 5хв підїхав новий тролейбус.

Всі ті самі люди зайшли. Тролейбус постояв 5 хв, за цей час новий кондуктор встиг зі всіх зібрати гроші 

Ситуація за 5хв повотрилась.

Ніхто так і не поїхав і звичайно ж новий кондуктор не повернув ніяких грошей.

Діло не в 6грн. Як на це реагувати?.."

Читайте також