"Пасажири регулярно займаються сексом": 22 цікавих запитання до провідника потяга

23 червня 2024 р. 12:16

Олександр Барильник із Харкова розповів в ексклюзивному інтерв’ю Фокусу про пасажирів, які дратують його найбільше, ставлення до так званих "жіночих купе", скандальних бабусь та постійні конфлікти за найкращі місця у вагоні.

36-річний провідник потяга Олександр Барильник із Харкова працює в "Укрзалізниці" ось уже 17 років. За цей час він об’їздив найвіддаленіші куточки нашої країни, спілкувався із дуже різними пасажирами й, як ніхто інший, знає про усі переваги та недоліки роботи на залізниці.

В ексклюзивному інтерв’ю Фокусу Олександр погодився відповісти на 22 цікавих запитання про особливості роботи провідника потягу, які цікавлять багатьох з нас.

1. Які для вас найкращі місця у потягу, а які — найгірші? 

— Я завжди подорожую на місцях 29, 30-31. По-перше, недалеко від туалету, але й не надто близько. По-друге, у плацкарті там завжди є розетка. Вона може не працювати, але раптом пощастить! Плюс до того, відкривається вікно, бо аварійні виходи ближче до середини вагона. А от у перших купе дуже чутно, як люди виходять-заходять, галасують; двері скриплять або й взагалі не закриваються, а взимку ще й тягне холод й сигаретний дим з тамбура. Уже мовчу про те, що пасажири зносять туди білизну й підіймають пил. Не знаю, чомусь у багатьох склалась думка, що перші місці навпаки хороші, але не для мене.
 

2. Чому пасажирів будять десь за годину до прибуття? 

— Згідно з інструкцією, ми маємо розбудити пасажирів за 30 хв до прибуття поїзда, але часто у цей період починається санітарна зона — туалет закритий. Саме тому, щоб всі встигли сходити, куди треба, будемо їх трохи раніше, — десь за 45 хв.

3. Чому в поїздах завжди або дуже спекотно, або холодно? 

— Дивіться, є електропоїзди з кондиціонуванням, де можна контролювати температуру повітря, а от старі вагони опалюються вугіллям. Коли провідник розпалює котел, пасажирам ще якийсь час може бути холодно, а потім стає тепліше, інколи — зовсім гаряче. На жаль, не завжди вгадаєш. Щоб скинути температуру, можна хіба вікна та двері повідкривати…
 

Провідники мають розбудити пасажирів за 30 хв до прибуття

Фото: Barylnyk | TikTok

4. Чи мають право пасажири з верхніх поличок сидіти на нижніх? 

— У правилах немає чіткої відповіді. Там пише, що пасажир має зайняти своє місце, зазначене у проїзному документі, й перебувати там до прибуття на станцію.

— А як вирішувати конфлікти, якщо вони виникають? 

— Дивіться, якщо людина хоче присісти, щоб поїсти, а інший пасажир категорично проти, то я пропоную місця 53-54. Це початок плацкартного вагона, де зазвичай провідники кладуть постільну білизну та покривала.
 

5. Кому належить багажне відділення під нижніми поличками? 

— Тим, у кого нижні місця. Ви маєте повне право заборонити іншим пасажирам класти туди свої речі.
 

6. Добре. Тоді давайте ще розберемось зі столиком. Він чий? 

— Столик належить усім пасажирам. Якщо виникає конфлікт, коли пасажир на нижній полиці не дозволяє пасажирові з верхньої там присісти, то врешті-решт можна й поїсти стоячи.

7. Чи зобов’язані пасажири самостійно збирати постільну білизну та нести провідникові? 

— Дивіться, доставка постільної білизни до пасажира та від пасажира — це обов’язок провідника. Пасажир може згорнути її та покласти на край полиці.

Доставка постільної білизни до пасажира та від пасажира — це обов'язок провідника

Фото: Barylnyk | TikTok

— Але змушувати це робити провідник не може? 

— Ні, але він може прийти за 30 хв до прибуття поїзда й забрати постіль.

8. Якщо пасажир їде без проплаченої постільної білизни, чи може він брати подушку, матрац та ковдри?
 

РОЗДІЛИ

МАТЕРІАЛИ

Підтримайте нас

СВІТФАН

"Пасажири регулярно займаються сексом": 22 цікавих запитання до провідника потяга

Володимир Грисюк  

 

 

Олександр Барильник із Харкова розповів в ексклюзивному інтерв’ю Фокусу про пасажирів, які дратують його найбільше, ставлення до так званих "жіночих купе", скандальних бабусь та постійні конфлікти за найкращі місця у вагоні.

ВІДЕО ДНЯ

Remaining Time -0:37

36-річний провідник потяга Олександр Барильник із Харкова працює в "Укрзалізниці" ось уже 17 років. За цей час він об’їздив найвіддаленіші куточки нашої країни, спілкувався із дуже різними пасажирами й, як ніхто інший, знає про усі переваги та недоліки роботи на залізниці.

В ексклюзивному інтерв’ю Фокусу Олександр погодився відповісти на 22 цікавих запитання про особливості роботи провідника потягу, які цікавлять багатьох з нас.

1. Які для вас найкращі місця у потягу, а які — найгірші? 

— Я завжди подорожую на місцях 29, 30-31. По-перше, недалеко від туалету, але й не надто близько. По-друге, у плацкарті там завжди є розетка. Вона може не працювати, але раптом пощастить! Плюс до того, відкривається вікно, бо аварійні виходи ближче до середини вагона. А от у перших купе дуже чутно, як люди виходять-заходять, галасують; двері скриплять або й взагалі не закриваються, а взимку ще й тягне холод й сигаретний дим з тамбура. Уже мовчу про те, що пасажири зносять туди білизну й підіймають пил. Не знаю, чомусь у багатьох склалась думка, що перші місці навпаки хороші, але не для мене.

Олександр Барильник із Харкова працює провідником уже 17 років

Фото: Barylnyk | TikTok

2. Чому пасажирів будять десь за годину до прибуття? 

— Згідно з інструкцією, ми маємо розбудити пасажирів за 30 хв до прибуття поїзда, але часто у цей період починається санітарна зона — туалет закритий. Саме тому, щоб всі встигли сходити, куди треба, будемо їх трохи раніше, — десь за 45 хв.

3. Чому в поїздах завжди або дуже спекотно, або холодно? 

— Дивіться, є електропоїзди з кондиціонуванням, де можна контролювати температуру повітря, а от старі вагони опалюються вугіллям. Коли провідник розпалює котел, пасажирам ще якийсь час може бути холодно, а потім стає тепліше, інколи — зовсім гаряче. На жаль, не завжди вгадаєш. Щоб скинути температуру, можна хіба вікна та двері повідкривати…

Провідники мають розбудити пасажирів за 30 хв до прибуття

Фото: Barylnyk | TikTok

4. Чи мають право пасажири з верхніх поличок сидіти на нижніх? 

— У правилах немає чіткої відповіді. Там пише, що пасажир має зайняти своє місце, зазначене у проїзному документі, й перебувати там до прибуття на станцію.

— А як вирішувати конфлікти, якщо вони виникають? 

— Дивіться, якщо людина хоче присісти, щоб поїсти, а інший пасажир категорично проти, то я пропоную місця 53-54. Це початок плацкартного вагона, де зазвичай провідники кладуть постільну білизну та покривала.

Карта плацкартного вагона

Фото: Укрзалізниця

5. Кому належить багажне відділення під нижніми поличками? 

— Тим, у кого нижні місця. Ви маєте повне право заборонити іншим пасажирам класти туди свої речі.

ВАЖЛИВО

"Першим має увійти чоловік": у Львові військовослужбовицю відмовлялися пускати в поїзд (фото)

6. Добре. Тоді давайте ще розберемось зі столиком. Він чий? 

— Столик належить усім пасажирам. Якщо виникає конфлікт, коли пасажир на нижній полиці не дозволяє пасажирові з верхньої там присісти, то врешті-решт можна й поїсти стоячи.

7. Чи зобов’язані пасажири самостійно збирати постільну білизну та нести провідникові? 

— Дивіться, доставка постільної білизни до пасажира та від пасажира — це обов’язок провідника. Пасажир може згорнути її та покласти на край полиці.

Доставка постільної білизни до пасажира та від пасажира — це обов'язок провідника

Фото: Barylnyk | TikTok

— Але змушувати це робити провідник не може? 

— Ні, але він може прийти за 30 хв до прибуття поїзда й забрати постіль.

8. Якщо пасажир їде без проплаченої постільної білизни, чи може він брати подушку, матрац та ковдри? 

— Не може, бо це входить у вартість всього комплекту. Матрац та подушку, як ви розумієте, також потрібно прати та пропарювати. Уявіть, якщо потяг їздитиме місяць, а пасажири не будуть купувати постільну білизну, то хто ж за все це заплатить?

9. Що робити, коли постільна білизна неналежної якості — мокра, брудна чи невипрасувана? 

— Ви можете замінити комплект білизни, але тоді доведеться разом з провідником скласти й підписати спеціальний акт.

Олександр намагається владнати конфлікти між пасажирами

Фото: Barylnyk | TikTok

10. Чув, що у провідника можна попросити медикаменти, гарячу воду, щітки для взуття і навіть шахи. Це правда? 

— Частково так. У нас є аптечка з базовим набором ліків, якщо у пасажира болить голова, підвищився тиск чи, наприклад, проблеми з серцем. За потреби, можемо надати й першу домедичну допомогу. Також можете попросити води. А от що стосується щіток, то вони зараз у такому стані… Ну і шахів у вагонах немає ще з 2000-х років.
 

РОЗДІЛИ

МАТЕРІАЛИ

Підтримайте нас

СВІТФАН

"Пасажири регулярно займаються сексом": 22 цікавих запитання до провідника потяга

Володимир Грисюк  

 

 

Олександр Барильник із Харкова розповів в ексклюзивному інтерв’ю Фокусу про пасажирів, які дратують його найбільше, ставлення до так званих "жіночих купе", скандальних бабусь та постійні конфлікти за найкращі місця у вагоні.

ВІДЕО ДНЯ

Remaining Time -0:21

36-річний провідник потяга Олександр Барильник із Харкова працює в "Укрзалізниці" ось уже 17 років. За цей час він об’їздив найвіддаленіші куточки нашої країни, спілкувався із дуже різними пасажирами й, як ніхто інший, знає про усі переваги та недоліки роботи на залізниці.

В ексклюзивному інтерв’ю Фокусу Олександр погодився відповісти на 22 цікавих запитання про особливості роботи провідника потягу, які цікавлять багатьох з нас.

1. Які для вас найкращі місця у потягу, а які — найгірші? 

— Я завжди подорожую на місцях 29, 30-31. По-перше, недалеко від туалету, але й не надто близько. По-друге, у плацкарті там завжди є розетка. Вона може не працювати, але раптом пощастить! Плюс до того, відкривається вікно, бо аварійні виходи ближче до середини вагона. А от у перших купе дуже чутно, як люди виходять-заходять, галасують; двері скриплять або й взагалі не закриваються, а взимку ще й тягне холод й сигаретний дим з тамбура. Уже мовчу про те, що пасажири зносять туди білизну й підіймають пил. Не знаю, чомусь у багатьох склалась думка, що перші місці навпаки хороші, але не для мене.

Олександр Барильник із Харкова працює провідником уже 17 років

Фото: Barylnyk | TikTok

2. Чому пасажирів будять десь за годину до прибуття? 

— Згідно з інструкцією, ми маємо розбудити пасажирів за 30 хв до прибуття поїзда, але часто у цей період починається санітарна зона — туалет закритий. Саме тому, щоб всі встигли сходити, куди треба, будемо їх трохи раніше, — десь за 45 хв.

3. Чому в поїздах завжди або дуже спекотно, або холодно? 

— Дивіться, є електропоїзди з кондиціонуванням, де можна контролювати температуру повітря, а от старі вагони опалюються вугіллям. Коли провідник розпалює котел, пасажирам ще якийсь час може бути холодно, а потім стає тепліше, інколи — зовсім гаряче. На жаль, не завжди вгадаєш. Щоб скинути температуру, можна хіба вікна та двері повідкривати…

Провідники мають розбудити пасажирів за 30 хв до прибуття

Фото: Barylnyk | TikTok

4. Чи мають право пасажири з верхніх поличок сидіти на нижніх? 

— У правилах немає чіткої відповіді. Там пише, що пасажир має зайняти своє місце, зазначене у проїзному документі, й перебувати там до прибуття на станцію.

— А як вирішувати конфлікти, якщо вони виникають? 

— Дивіться, якщо людина хоче присісти, щоб поїсти, а інший пасажир категорично проти, то я пропоную місця 53-54. Це початок плацкартного вагона, де зазвичай провідники кладуть постільну білизну та покривала.

Карта плацкартного вагона

Фото: Укрзалізниця

5. Кому належить багажне відділення під нижніми поличками? 

— Тим, у кого нижні місця. Ви маєте повне право заборонити іншим пасажирам класти туди свої речі.

ВАЖЛИВО

"Першим має увійти чоловік": у Львові військовослужбовицю відмовлялися пускати в поїзд (фото)

6. Добре. Тоді давайте ще розберемось зі столиком. Він чий? 

— Столик належить усім пасажирам. Якщо виникає конфлікт, коли пасажир на нижній полиці не дозволяє пасажирові з верхньої там присісти, то врешті-решт можна й поїсти стоячи.

7. Чи зобов’язані пасажири самостійно збирати постільну білизну та нести провідникові? 

— Дивіться, доставка постільної білизни до пасажира та від пасажира — це обов’язок провідника. Пасажир може згорнути її та покласти на край полиці.

Доставка постільної білизни до пасажира та від пасажира — це обов'язок провідника

Фото: Barylnyk | TikTok

— Але змушувати це робити провідник не може? 

— Ні, але він може прийти за 30 хв до прибуття поїзда й забрати постіль.

8. Якщо пасажир їде без проплаченої постільної білизни, чи може він брати подушку, матрац та ковдри? 

— Не може, бо це входить у вартість всього комплекту. Матрац та подушку, як ви розумієте, також потрібно прати та пропарювати. Уявіть, якщо потяг їздитиме місяць, а пасажири не будуть купувати постільну білизну, то хто ж за все це заплатить?

9. Що робити, коли постільна білизна неналежної якості — мокра, брудна чи невипрасувана? 

— Ви можете замінити комплект білизни, але тоді доведеться разом з провідником скласти й підписати спеціальний акт.

Олександр намагається владнати конфлікти між пасажирами

Фото: Barylnyk | TikTok

10. Чув, що у провідника можна попросити медикаменти, гарячу воду, щітки для взуття і навіть шахи. Це правда? 

— Частково так. У нас є аптечка з базовим набором ліків, якщо у пасажира болить голова, підвищився тиск чи, наприклад, проблеми з серцем. За потреби, можемо надати й першу домедичну допомогу. Також можете попросити води. А от що стосується щіток, то вони зараз у такому стані… Ну і шахів у вагонах немає ще з 2000-х років.

11. До речі, а що є у провідника в купе? 

— Насамперед щит керування вагоном — пожежна сигналізація, датчики температурного режиму, а також холодильник, мікрохвильова піч, кондитерка, столовий набір — склянки, чашки та ложки.

У провідника можна попросити медикаменти

Фото: Barylnyk | TikTok

12. Чи можна попросити у провідника щось покласти у цей холодильник? 

— Попросити можна, але холодильник дуже маленький і часто не працює. Буває, що всього два робочі на 10 вагонів. Провідники, які їдуть по чотири дні у довгих рейсах, запаковують їх своїми продуктами. Я, наприклад, відкриваю дверці й кажу: "Ну, засовуйте".

13. Час відпочинку провідника якось регламентується?
 

РОЗДІЛИ

МАТЕРІАЛИ

Підтримайте нас

СВІТФАН

"Пасажири регулярно займаються сексом": 22 цікавих запитання до провідника потяга

Володимир Грисюк  

 

 

Олександр Барильник із Харкова розповів в ексклюзивному інтерв’ю Фокусу про пасажирів, які дратують його найбільше, ставлення до так званих "жіночих купе", скандальних бабусь та постійні конфлікти за найкращі місця у вагоні.

ВІДЕО ДНЯ

Remaining Time -0:03

36-річний провідник потяга Олександр Барильник із Харкова працює в "Укрзалізниці" ось уже 17 років. За цей час він об’їздив найвіддаленіші куточки нашої країни, спілкувався із дуже різними пасажирами й, як ніхто інший, знає про усі переваги та недоліки роботи на залізниці.

В ексклюзивному інтерв’ю Фокусу Олександр погодився відповісти на 22 цікавих запитання про особливості роботи провідника потягу, які цікавлять багатьох з нас.

1. Які для вас найкращі місця у потягу, а які — найгірші? 

— Я завжди подорожую на місцях 29, 30-31. По-перше, недалеко від туалету, але й не надто близько. По-друге, у плацкарті там завжди є розетка. Вона може не працювати, але раптом пощастить! Плюс до того, відкривається вікно, бо аварійні виходи ближче до середини вагона. А от у перших купе дуже чутно, як люди виходять-заходять, галасують; двері скриплять або й взагалі не закриваються, а взимку ще й тягне холод й сигаретний дим з тамбура. Уже мовчу про те, що пасажири зносять туди білизну й підіймають пил. Не знаю, чомусь у багатьох склалась думка, що перші місці навпаки хороші, але не для мене.

Олександр Барильник із Харкова працює провідником уже 17 років

Фото: Barylnyk | TikTok

2. Чому пасажирів будять десь за годину до прибуття? 

— Згідно з інструкцією, ми маємо розбудити пасажирів за 30 хв до прибуття поїзда, але часто у цей період починається санітарна зона — туалет закритий. Саме тому, щоб всі встигли сходити, куди треба, будемо їх трохи раніше, — десь за 45 хв.

3. Чому в поїздах завжди або дуже спекотно, або холодно? 

— Дивіться, є електропоїзди з кондиціонуванням, де можна контролювати температуру повітря, а от старі вагони опалюються вугіллям. Коли провідник розпалює котел, пасажирам ще якийсь час може бути холодно, а потім стає тепліше, інколи — зовсім гаряче. На жаль, не завжди вгадаєш. Щоб скинути температуру, можна хіба вікна та двері повідкривати…

Провідники мають розбудити пасажирів за 30 хв до прибуття

Фото: Barylnyk | TikTok

4. Чи мають право пасажири з верхніх поличок сидіти на нижніх? 

— У правилах немає чіткої відповіді. Там пише, що пасажир має зайняти своє місце, зазначене у проїзному документі, й перебувати там до прибуття на станцію.

— А як вирішувати конфлікти, якщо вони виникають? 

— Дивіться, якщо людина хоче присісти, щоб поїсти, а інший пасажир категорично проти, то я пропоную місця 53-54. Це початок плацкартного вагона, де зазвичай провідники кладуть постільну білизну та покривала.

Карта плацкартного вагона

Фото: Укрзалізниця

5. Кому належить багажне відділення під нижніми поличками? 

— Тим, у кого нижні місця. Ви маєте повне право заборонити іншим пасажирам класти туди свої речі.

ВАЖЛИВО

"Першим має увійти чоловік": у Львові військовослужбовицю відмовлялися пускати в поїзд (фото)

6. Добре. Тоді давайте ще розберемось зі столиком. Він чий? 

— Столик належить усім пасажирам. Якщо виникає конфлікт, коли пасажир на нижній полиці не дозволяє пасажирові з верхньої там присісти, то врешті-решт можна й поїсти стоячи.

7. Чи зобов’язані пасажири самостійно збирати постільну білизну та нести провідникові? 

— Дивіться, доставка постільної білизни до пасажира та від пасажира — це обов’язок провідника. Пасажир може згорнути її та покласти на край полиці.

Доставка постільної білизни до пасажира та від пасажира — це обов'язок провідника

Фото: Barylnyk | TikTok

— Але змушувати це робити провідник не може? 

— Ні, але він може прийти за 30 хв до прибуття поїзда й забрати постіль.

8. Якщо пасажир їде без проплаченої постільної білизни, чи може він брати подушку, матрац та ковдри? 

— Не може, бо це входить у вартість всього комплекту. Матрац та подушку, як ви розумієте, також потрібно прати та пропарювати. Уявіть, якщо потяг їздитиме місяць, а пасажири не будуть купувати постільну білизну, то хто ж за все це заплатить?

9. Що робити, коли постільна білизна неналежної якості — мокра, брудна чи невипрасувана? 

— Ви можете замінити комплект білизни, але тоді доведеться разом з провідником скласти й підписати спеціальний акт.

Олександр намагається владнати конфлікти між пасажирами

Фото: Barylnyk | TikTok

10. Чув, що у провідника можна попросити медикаменти, гарячу воду, щітки для взуття і навіть шахи. Це правда? 

— Частково так. У нас є аптечка з базовим набором ліків, якщо у пасажира болить голова, підвищився тиск чи, наприклад, проблеми з серцем. За потреби, можемо надати й першу домедичну допомогу. Також можете попросити води. А от що стосується щіток, то вони зараз у такому стані… Ну і шахів у вагонах немає ще з 2000-х років.

11. До речі, а що є у провідника в купе? 

— Насамперед щит керування вагоном — пожежна сигналізація, датчики температурного режиму, а також холодильник, мікрохвильова піч, кондитерка, столовий набір — склянки, чашки та ложки.

У провідника можна попросити медикаменти

Фото: Barylnyk | TikTok

12. Чи можна попросити у провідника щось покласти у цей холодильник? 

— Попросити можна, але холодильник дуже маленький і часто не працює. Буває, що всього два робочі на 10 вагонів. Провідники, які їдуть по чотири дні у довгих рейсах, запаковують їх своїми продуктами. Я, наприклад, відкриваю дверці й кажу: "Ну, засовуйте".

13. Час відпочинку провідника якось регламентується? 

— Так, їде три провідники на два вагони. У всіх свої графіки. Колеги перераховують пасажирів, перевіряють, чи все на місці, дивляться квитки, заповнюють спеціальні бланки й приймають зміну.

14. Хто відповідає, якщо пасажири щось вкрали з вагона? 

— Провідник. Ми зобов’язані складати акт про вкрадене майно, потім ці кошти вираховують із нашої зарплати.

Провідники відповідають за вкрадене з вагону майно

Фото: Barylnyk | TikTok

15. А якщо у пасажира щось вкрали?

— Якби залізниця несла за це відповідальність, то пасажири самі у себе "крали" б речі, мовляв, зник мій iPhone 17, якого ніколи не було.

— Що ж тоді робити? 

— Ми викликаємо поліцію, й на місці пишеться заява.

— Наскільки це часто зараз трапляється?
 

— Крадіжок стало менше. Ми на ніч закриваємо вагони, щоб ніхто не ходив по всьому поїзду, й кожен провідник намагається контролювати своїх пасажирів.

16. Що робити, якщо проїхав свою станцію? 

— Ставиться спеціальна відмітка в начальника поїзда, потім показуєте свій квиток на касі вокзалу і вам безплатно дадуть новий квиток, щоб доїхати до місця призначення.

Пасажир, який запізнився на поїзд, може повернути частину вартості квитка

Фото: Facebook/Укрзалізниця

17. Якщо пасажир не встиг на свій потяг, чи можна повернути гроші? 

— Так, ще протягом кількох годин, але вам повернуть близько 25% від повної вартості квитка.

18. Уявімо, що пасажир вийшов на транзитній станції випити кави й випадково пропустив потяг, де залишились всі його речі, гроші, документи. Що тоді робити?
 

— Звертаєтесь до чергового по станції. Провідник, своєю чергою, робить опис вашого майна у вагоні при свідках й лишає черговому по вокзалу на наступній станції. Однак в такому випадку гроші за квиток не повертають зовсім, бо ми завжди попереджаємо пасажирів на пероні за 5 хв до відправлення поїзда про те, що потрібно повернутися у вагон.

19. Якщо під час посадки на рейс ви бачите, що пасажир у стані алкогольного сп’яніння, можете не пустити його у вагон? 

— Так, ми робимо відмітку в квитку про те, що людина порушує правила проїзду. Але, якщо чесно, не кожен провідник хоче цим займатися, бо пасажир може піти й здати аналізи, що він був тверезий…
 

— Точніше купити ці аналізи, давайте уже прямо казати. 

— Ну от, ви розумієте, про що мова. Тоді уже я буду отримувати на горіхи, що відмовив пасажирові у поїздці. Саме тому провідники часто закривають на це очі, якщо пасажир не буйний.

Провідник може не впустити у вагон п'яного пасажира

Фото: Barylnyk | TikTok

20. Не так давно, до речі, була дискусія про так звані "жіночі купе". Як ви ставитесь до цієї ідеї? 

— Загалом я "за", бо це справді комфортніше. Хоча, за моїми спостереженнями, жінки п’ють не менше, ніж чоловіки. Але зараз багато військових… Було б добре виділити окремі вагони й для них, бо таким пасажирам важко щось заборонити — починають бити себе у груди, мовляв, "я за тебе воюю". Стоїш і не знаєш, як на це реагувати.

21. Які пасажири вас дратують найбільше? 

— На перше місце поставлю ромів, бо зникає багато речей. У мене були випадки, коли навіть матраци викидали з вікон. Далі йдуть бабусі. Вони, як правило, досить конфліктні, купують в останній момент місця на верхніх полках, а потім не хочуть туди лізти й починають скандалити. Останнього разу пенсіонерка взагалі хотіла їхати у моєму купе. Каже: "Буду тут стояти всю ніч". А що я можу зробити? Ну і з дітьми також важко їхати — їх поставлю на третє місце. Оце недавно віз юних футболістів — енергії хоч греблю гати, поламали мені двері та столика, на якому танцювали, оббризкали весь вагон водяними пістолетами. Просто капець!
 

З дітьми подорожувати досить важко

Фото: Barylnyk | TikTok

22. Які дивні та курйозні випадки можете пригадати. Пасажири займаються сексом? 

— Регулярно — і це насправді дуже видно. На дворі ніч, всі сплять, окрім провідника. А вони, коли увійшли в кураж, то вже не можуть зупинитися й нікого не помічають. Коли йду закривати туалет, то ці парочки на мене навіть не звертають уваги. Стараюсь не дивитися у той бік.

Читайте також