"Пасажири регулярно займаються сексом": 22 цікавих запитання до провідника потяга
Володимир Грисюк
23 червня 2024 р. 12:16
36-річний провідник потяга Олександр Барильник із Харкова працює в "Укрзалізниці" ось уже 17 років. За цей час він об’їздив найвіддаленіші куточки нашої країни, спілкувався із дуже різними пасажирами й, як ніхто інший, знає про усі переваги та недоліки роботи на залізниці.
В ексклюзивному інтерв’ю Фокусу Олександр погодився відповісти на 22 цікавих запитання про особливості роботи провідника потягу, які цікавлять багатьох з нас.
1. Які для вас найкращі місця у потягу, а які — найгірші?
— Я завжди подорожую на місцях 29, 30-31. По-перше, недалеко від туалету, але й не надто близько. По-друге, у плацкарті там завжди є розетка. Вона може не працювати, але раптом пощастить! Плюс до того, відкривається вікно, бо аварійні виходи ближче до середини вагона. А от у перших купе дуже чутно, як люди виходять-заходять, галасують; двері скриплять або й взагалі не закриваються, а взимку ще й тягне холод й сигаретний дим з тамбура. Уже мовчу про те, що пасажири зносять туди білизну й підіймають пил. Не знаю, чомусь у багатьох склалась думка, що перші місці навпаки хороші, але не для мене.
2. Чому пасажирів будять десь за годину до прибуття?
— Згідно з інструкцією, ми маємо розбудити пасажирів за 30 хв до прибуття поїзда, але часто у цей період починається санітарна зона — туалет закритий. Саме тому, щоб всі встигли сходити, куди треба, будемо їх трохи раніше, — десь за 45 хв.
3. Чому в поїздах завжди або дуже спекотно, або холодно?
— Дивіться, є електропоїзди з кондиціонуванням, де можна контролювати температуру повітря, а от старі вагони опалюються вугіллям. Коли провідник розпалює котел, пасажирам ще якийсь час може бути холодно, а потім стає тепліше, інколи — зовсім гаряче. На жаль, не завжди вгадаєш. Щоб скинути температуру, можна хіба вікна та двері повідкривати…
4. Чи мають право пасажири з верхніх поличок сидіти на нижніх?
— У правилах немає чіткої відповіді. Там пише, що пасажир має зайняти своє місце, зазначене у проїзному документі, й перебувати там до прибуття на станцію.
— А як вирішувати конфлікти, якщо вони виникають?
— Дивіться, якщо людина хоче присісти, щоб поїсти, а інший пасажир категорично проти, то я пропоную місця 53-54. Це початок плацкартного вагона, де зазвичай провідники кладуть постільну білизну та покривала.
5. Кому належить багажне відділення під нижніми поличками?
— Тим, у кого нижні місця. Ви маєте повне право заборонити іншим пасажирам класти туди свої речі.
6. Добре. Тоді давайте ще розберемось зі столиком. Він чий?
— Столик належить усім пасажирам. Якщо виникає конфлікт, коли пасажир на нижній полиці не дозволяє пасажирові з верхньої там присісти, то врешті-решт можна й поїсти стоячи.
7. Чи зобов’язані пасажири самостійно збирати постільну білизну та нести провідникові?
— Дивіться, доставка постільної білизни до пасажира та від пасажира — це обов’язок провідника. Пасажир може згорнути її та покласти на край полиці.
— Але змушувати це робити провідник не може?
— Ні, але він може прийти за 30 хв до прибуття поїзда й забрати постіль.
8. Якщо пасажир їде без проплаченої постільної білизни, чи може він брати подушку, матрац та ковдри?
РОЗДІЛИ
МАТЕРІАЛИ
Олександр Барильник із Харкова розповів в ексклюзивному інтерв’ю Фокусу про пасажирів, які дратують його найбільше, ставлення до так званих "жіночих купе", скандальних бабусь та постійні конфлікти за найкращі місця у вагоні.
ВІДЕО ДНЯ
Remaining Time -0:37
36-річний провідник потяга Олександр Барильник із Харкова працює в "Укрзалізниці" ось уже 17 років. За цей час він об’їздив найвіддаленіші куточки нашої країни, спілкувався із дуже різними пасажирами й, як ніхто інший, знає про усі переваги та недоліки роботи на залізниці.
В ексклюзивному інтерв’ю Фокусу Олександр погодився відповісти на 22 цікавих запитання про особливості роботи провідника потягу, які цікавлять багатьох з нас.
1. Які для вас найкращі місця у потягу, а які — найгірші?
— Я завжди подорожую на місцях 29, 30-31. По-перше, недалеко від туалету, але й не надто близько. По-друге, у плацкарті там завжди є розетка. Вона може не працювати, але раптом пощастить! Плюс до того, відкривається вікно, бо аварійні виходи ближче до середини вагона. А от у перших купе дуже чутно, як люди виходять-заходять, галасують; двері скриплять або й взагалі не закриваються, а взимку ще й тягне холод й сигаретний дим з тамбура. Уже мовчу про те, що пасажири зносять туди білизну й підіймають пил. Не знаю, чомусь у багатьох склалась думка, що перші місці навпаки хороші, але не для мене.
2. Чому пасажирів будять десь за годину до прибуття?
— Згідно з інструкцією, ми маємо розбудити пасажирів за 30 хв до прибуття поїзда, але часто у цей період починається санітарна зона — туалет закритий. Саме тому, щоб всі встигли сходити, куди треба, будемо їх трохи раніше, — десь за 45 хв.
3. Чому в поїздах завжди або дуже спекотно, або холодно?
— Дивіться, є електропоїзди з кондиціонуванням, де можна контролювати температуру повітря, а от старі вагони опалюються вугіллям. Коли провідник розпалює котел, пасажирам ще якийсь час може бути холодно, а потім стає тепліше, інколи — зовсім гаряче. На жаль, не завжди вгадаєш. Щоб скинути температуру, можна хіба вікна та двері повідкривати…
4. Чи мають право пасажири з верхніх поличок сидіти на нижніх?
— У правилах немає чіткої відповіді. Там пише, що пасажир має зайняти своє місце, зазначене у проїзному документі, й перебувати там до прибуття на станцію.
— А як вирішувати конфлікти, якщо вони виникають?
— Дивіться, якщо людина хоче присісти, щоб поїсти, а інший пасажир категорично проти, то я пропоную місця 53-54. Це початок плацкартного вагона, де зазвичай провідники кладуть постільну білизну та покривала.
5. Кому належить багажне відділення під нижніми поличками?
— Тим, у кого нижні місця. Ви маєте повне право заборонити іншим пасажирам класти туди свої речі.
"Першим має увійти чоловік": у Львові військовослужбовицю відмовлялися пускати в поїзд (фото)
6. Добре. Тоді давайте ще розберемось зі столиком. Він чий? — Столик належить усім пасажирам. Якщо виникає конфлікт, коли пасажир на нижній полиці не дозволяє пасажирові з верхньої там присісти, то врешті-решт можна й поїсти стоячи. 7. Чи зобов’язані пасажири самостійно збирати постільну білизну та нести провідникові? — Дивіться, доставка постільної білизни до пасажира та від пасажира — це обов’язок провідника. Пасажир може згорнути її та покласти на край полиці. — Але змушувати це робити провідник не може? — Ні, але він може прийти за 30 хв до прибуття поїзда й забрати постіль. 8. Якщо пасажир їде без проплаченої постільної білизни, чи може він брати подушку, матрац та ковдри? — Не може, бо це входить у вартість всього комплекту. Матрац та подушку, як ви розумієте, також потрібно прати та пропарювати. Уявіть, якщо потяг їздитиме місяць, а пасажири не будуть купувати постільну білизну, то хто ж за все це заплатить? 9. Що робити, коли постільна білизна неналежної якості — мокра, брудна чи невипрасувана? — Ви можете замінити комплект білизни, але тоді доведеться разом з провідником скласти й підписати спеціальний акт. 10. Чув, що у провідника можна попросити медикаменти, гарячу воду, щітки для взуття і навіть шахи. Це правда? — Частково так. У нас є аптечка з базовим набором ліків, якщо у пасажира болить голова, підвищився тиск чи, наприклад, проблеми з серцем. За потреби, можемо надати й першу домедичну допомогу. Також можете попросити води. А от що стосується щіток, то вони зараз у такому стані… Ну і шахів у вагонах немає ще з 2000-х років. РОЗДІЛИ МАТЕРІАЛИ
Олександр Барильник із Харкова розповів в ексклюзивному інтерв’ю Фокусу про пасажирів, які дратують його найбільше, ставлення до так званих "жіночих купе", скандальних бабусь та постійні конфлікти за найкращі місця у вагоні. ВІДЕО ДНЯ
Remaining Time -0:21 36-річний провідник потяга Олександр Барильник із Харкова працює в "Укрзалізниці" ось уже 17 років. За цей час він об’їздив найвіддаленіші куточки нашої країни, спілкувався із дуже різними пасажирами й, як ніхто інший, знає про усі переваги та недоліки роботи на залізниці. В ексклюзивному інтерв’ю Фокусу Олександр погодився відповісти на 22 цікавих запитання про особливості роботи провідника потягу, які цікавлять багатьох з нас. 1. Які для вас найкращі місця у потягу, а які — найгірші? — Я завжди подорожую на місцях 29, 30-31. По-перше, недалеко від туалету, але й не надто близько. По-друге, у плацкарті там завжди є розетка. Вона може не працювати, але раптом пощастить! Плюс до того, відкривається вікно, бо аварійні виходи ближче до середини вагона. А от у перших купе дуже чутно, як люди виходять-заходять, галасують; двері скриплять або й взагалі не закриваються, а взимку ще й тягне холод й сигаретний дим з тамбура. Уже мовчу про те, що пасажири зносять туди білизну й підіймають пил. Не знаю, чомусь у багатьох склалась думка, що перші місці навпаки хороші, але не для мене. 2. Чому пасажирів будять десь за годину до прибуття? — Згідно з інструкцією, ми маємо розбудити пасажирів за 30 хв до прибуття поїзда, але часто у цей період починається санітарна зона — туалет закритий. Саме тому, щоб всі встигли сходити, куди треба, будемо їх трохи раніше, — десь за 45 хв. 3. Чому в поїздах завжди або дуже спекотно, або холодно? — Дивіться, є електропоїзди з кондиціонуванням, де можна контролювати температуру повітря, а от старі вагони опалюються вугіллям. Коли провідник розпалює котел, пасажирам ще якийсь час може бути холодно, а потім стає тепліше, інколи — зовсім гаряче. На жаль, не завжди вгадаєш. Щоб скинути температуру, можна хіба вікна та двері повідкривати… 4. Чи мають право пасажири з верхніх поличок сидіти на нижніх? — У правилах немає чіткої відповіді. Там пише, що пасажир має зайняти своє місце, зазначене у проїзному документі, й перебувати там до прибуття на станцію. — А як вирішувати конфлікти, якщо вони виникають? — Дивіться, якщо людина хоче присісти, щоб поїсти, а інший пасажир категорично проти, то я пропоную місця 53-54. Це початок плацкартного вагона, де зазвичай провідники кладуть постільну білизну та покривала. 5. Кому належить багажне відділення під нижніми поличками? — Тим, у кого нижні місця. Ви маєте повне право заборонити іншим пасажирам класти туди свої речі. "Першим має увійти чоловік": у Львові військовослужбовицю відмовлялися пускати в поїзд (фото)
6. Добре. Тоді давайте ще розберемось зі столиком. Він чий? — Столик належить усім пасажирам. Якщо виникає конфлікт, коли пасажир на нижній полиці не дозволяє пасажирові з верхньої там присісти, то врешті-решт можна й поїсти стоячи. 7. Чи зобов’язані пасажири самостійно збирати постільну білизну та нести провідникові? — Дивіться, доставка постільної білизни до пасажира та від пасажира — це обов’язок провідника. Пасажир може згорнути її та покласти на край полиці. — Але змушувати це робити провідник не може? — Ні, але він може прийти за 30 хв до прибуття поїзда й забрати постіль. 8. Якщо пасажир їде без проплаченої постільної білизни, чи може він брати подушку, матрац та ковдри? — Не може, бо це входить у вартість всього комплекту. Матрац та подушку, як ви розумієте, також потрібно прати та пропарювати. Уявіть, якщо потяг їздитиме місяць, а пасажири не будуть купувати постільну білизну, то хто ж за все це заплатить? 9. Що робити, коли постільна білизна неналежної якості — мокра, брудна чи невипрасувана? — Ви можете замінити комплект білизни, але тоді доведеться разом з провідником скласти й підписати спеціальний акт. 10. Чув, що у провідника можна попросити медикаменти, гарячу воду, щітки для взуття і навіть шахи. Це правда? — Частково так. У нас є аптечка з базовим набором ліків, якщо у пасажира болить голова, підвищився тиск чи, наприклад, проблеми з серцем. За потреби, можемо надати й першу домедичну допомогу. Також можете попросити води. А от що стосується щіток, то вони зараз у такому стані… Ну і шахів у вагонах немає ще з 2000-х років. 11. До речі, а що є у провідника в купе? — Насамперед щит керування вагоном — пожежна сигналізація, датчики температурного режиму, а також холодильник, мікрохвильова піч, кондитерка, столовий набір — склянки, чашки та ложки. 12. Чи можна попросити у провідника щось покласти у цей холодильник? — Попросити можна, але холодильник дуже маленький і часто не працює. Буває, що всього два робочі на 10 вагонів. Провідники, які їдуть по чотири дні у довгих рейсах, запаковують їх своїми продуктами. Я, наприклад, відкриваю дверці й кажу: "Ну, засовуйте". 13. Час відпочинку провідника якось регламентується? РОЗДІЛИ МАТЕРІАЛИ
Олександр Барильник із Харкова розповів в ексклюзивному інтерв’ю Фокусу про пасажирів, які дратують його найбільше, ставлення до так званих "жіночих купе", скандальних бабусь та постійні конфлікти за найкращі місця у вагоні. ВІДЕО ДНЯ
Remaining Time -0:03 36-річний провідник потяга Олександр Барильник із Харкова працює в "Укрзалізниці" ось уже 17 років. За цей час він об’їздив найвіддаленіші куточки нашої країни, спілкувався із дуже різними пасажирами й, як ніхто інший, знає про усі переваги та недоліки роботи на залізниці. В ексклюзивному інтерв’ю Фокусу Олександр погодився відповісти на 22 цікавих запитання про особливості роботи провідника потягу, які цікавлять багатьох з нас. 1. Які для вас найкращі місця у потягу, а які — найгірші? — Я завжди подорожую на місцях 29, 30-31. По-перше, недалеко від туалету, але й не надто близько. По-друге, у плацкарті там завжди є розетка. Вона може не працювати, але раптом пощастить! Плюс до того, відкривається вікно, бо аварійні виходи ближче до середини вагона. А от у перших купе дуже чутно, як люди виходять-заходять, галасують; двері скриплять або й взагалі не закриваються, а взимку ще й тягне холод й сигаретний дим з тамбура. Уже мовчу про те, що пасажири зносять туди білизну й підіймають пил. Не знаю, чомусь у багатьох склалась думка, що перші місці навпаки хороші, але не для мене. 2. Чому пасажирів будять десь за годину до прибуття? — Згідно з інструкцією, ми маємо розбудити пасажирів за 30 хв до прибуття поїзда, але часто у цей період починається санітарна зона — туалет закритий. Саме тому, щоб всі встигли сходити, куди треба, будемо їх трохи раніше, — десь за 45 хв. 3. Чому в поїздах завжди або дуже спекотно, або холодно? — Дивіться, є електропоїзди з кондиціонуванням, де можна контролювати температуру повітря, а от старі вагони опалюються вугіллям. Коли провідник розпалює котел, пасажирам ще якийсь час може бути холодно, а потім стає тепліше, інколи — зовсім гаряче. На жаль, не завжди вгадаєш. Щоб скинути температуру, можна хіба вікна та двері повідкривати… 4. Чи мають право пасажири з верхніх поличок сидіти на нижніх? — У правилах немає чіткої відповіді. Там пише, що пасажир має зайняти своє місце, зазначене у проїзному документі, й перебувати там до прибуття на станцію. — А як вирішувати конфлікти, якщо вони виникають? — Дивіться, якщо людина хоче присісти, щоб поїсти, а інший пасажир категорично проти, то я пропоную місця 53-54. Це початок плацкартного вагона, де зазвичай провідники кладуть постільну білизну та покривала. 5. Кому належить багажне відділення під нижніми поличками? — Тим, у кого нижні місця. Ви маєте повне право заборонити іншим пасажирам класти туди свої речі. "Першим має увійти чоловік": у Львові військовослужбовицю відмовлялися пускати в поїзд (фото)
"Пасажири регулярно займаються сексом": 22 цікавих запитання до провідника потяга
Володимир Грисюк
"Пасажири регулярно займаються сексом": 22 цікавих запитання до провідника потяга
Володимир Грисюк