Проект рішення «Про звернення щодо відміни об’єднання Тернопільської дирекції залізничних перевезень із Львівською дирекцією залізничних перевезень» оприлюднили на сайті мерії 11 лютого. Його автор – начальник міського управління транспорту і зв’язку Ігор Мединський, пише ТЕРЕН
Цей документ після ухвалення планують відправити до Прем’єр-міністра України Володимира Гройсмана, Міністра інфраструктури України Володимира Омеляна, Голови комітету Верховної Ради України з питань транспорту Ярослава Дубневича, Голови правління АТ «Укрзалізниця» Євгена Кравцова, виконавчого директора регіональної філії «Львівська залізниця» ПАТ «Українська залізниця» Володимира Крота.
У мерії пояснили, що у такий спосіб захищають колектив первинної профспілкової організації Тернопільської дирекції залізничних перевезень. Мовляв, це вже створило соціальну напругу серед працівників і негативно вплине на роботу всього регіону.
Цитуємо звернення:
«Тернопільська дирекція мала досвід об’єднання із Львівською, що відбулося в 1985 році. У 1993 році це відмінили через складність управління персоналом і експлуатаційною роботою. Це при тому, що в 1993 році річне навантаження складало 55 325 ваг/рік (за 2018 рік – 78 667 ваг.) і тоді штат був більший на 259 працівників. Порівняно із 2007 роком обсяги роботи виросли в кілька разів (у 2007 році навантаження було 28 426 ваг./рік, а за 2018 – 78 667 ваг./рік), а штат зменшився на 137 чоловік. Відповідно, виросла продуктивність праці, зокрема, щодо рівня 2007 року виконана на 118,5% та щодо показників до 2017-го – 121,6%. На дирекції не перший рік підтверджуються динаміка збільшення навантаження і вивантаження вантажів…».
До речі, у тексті йдеться, що Тернопільська дирекція сплатила за 2018 рік в бюджет Тернополя податків із доходів фізичних осіб – 15,6 млн грн. А після реорганізації вся сплата піде, звісно ж, – в іншу область. І міську владу це дійсно тривожить. Як і те, що зміни можуть спричинити скорочення штату. Декому доведеться добиратися на роботу аж у Львів.
«На підставі викладеного вважаємо, що реорганізація дирекції не дасть очікуваного ефекту і вагомого внеску на покращення функціонування залізничного транспорту в Тернопільському регіону, проте негативно вплине на роботу залізничного транспорту», – впевнені у Тернополі. І навіть висунули чимало аргументів.