Зокрема підрядна організація Служби відновлення зробила антикорозійний захист підмостових поверхонь, відремонтувала конуси і влаштувала водовідведення з штучної споруди. Усі роботи виконані в межах експлуатаційного утримання.
«Незахищена підмостова поверхня мосту може призвести до глибокого проникнення вологи у прогонову будову, а відтак корозії і руйнування. Особливо штучна споруда вразлива у зимовий період, коли температура коливається вище-нижче 0. Готуючись до третьої зими в умовах повномасштабної війни, Служба відновлення особливу увагу приділяє експлуатаційному стану штучних споруд (мостів, шляхопроводів і водопропускних труб). Профілактика корозії дозволить продовжити термін служби мостів на державних автошляхах Тернопільщини та заощадить кошти платників податків у майбутньому», - розповіли у Службі відновлення та розвитку інфраструктури у Тернопільській області.
Мости через суходіл відіграють важливу роль у системі водовідведення з сільськогосподарських угідь, вони захищають автошляхи під час аномальних опадів чи повеней.
Нагадаємо, що капітальні ремонти державних доріг з моменту введення воєнного стану Уряд призупинив, а кошти спрямував на нагальні потреби.
Траса М-30 Стрий – Умань – Дніпро – Ізварине є стратегічно важливим логістичним маршрутом, адже «зшиває» захід та схід країни. На Тернопільщині вона є однією з найбільш завантажених доріг, а з початком повномасштабного вторгнення потік вантажного і пасажирського транспорту на ній зріс у рази.