Начальник міського управління стратегічного розвитку Юрій Дейнека повідомив, організацію новорічних та різдвяних свят цього року міська влада довірила проводити громадській організації «Тернопіль Фуд Фест», котра, як зазначив пан Юрій, не є новим суб’єктом у цій сфері, а має достатній досвід. Тож саме вона відповідатиме за монтаж та роботу атракціонів, торгівлю продовольчими та непродовольчими товарами, чистоту й порядок на святкових локаціях тощо.
Також Юрій Дейнека коротко розповів про те, як працюватимуть основні об’єкти святкового ярмарку, а також назвав адреси, за якими з 15 грудня по 10 січня функціонуватимуть ялинкові базари в усіх мікрорайонах міста. Ось їхній перелік: вул. 15 Квітня (біля буд. №23); бульвар С. Петлюри (навпроти магазину «Сільпо»); вул. Київська (біля будинку побуту); проспект Злуки (біля буд. №1); вул. Максима Кривоноса (навпроти розважального центру «Марципан»); вул. Гетьмана І. Мазепи (майданчик біля буд. №2); перехрестя вулиць Миру – Дружби; вул. Карпенка (біля магазину «АТБ-маркет»); вул. С. Будного (біля магазину «АТБ-маркет»); вул. Генерала Шухевича (навпроти буд. №24); проспект Степана Бандери (біля магазину «Орбіта»); перехрестя вулиць Лесі Українки – Клима Савури; вул. Слівенська (біля магазину «Прогрес»); вул. Бродівська (майданчик біля верхнього тунелю); вул. Живова (біля ТЦ «Орнава»).
Детальніше про те, що готують організатори для тернополян на зимові свята, розповів журналістам керівник ГО “Тернопіль Фуд Фест” Руслан Купріюк.
– Концепція нашого проєкту – відновлення європейських традицій, адже різдвяні ярмарки є характерною ознакою культурного коду західної цивілізації, – сказав він. Відтак ознайомив із картою-схемою головних локацій святкового дійства на Театральному майдані й навколо нього та акцентував на його новаціях. Так, приміром, цього року ковзанка буде значно більшою, ніж минулого, а окрім неї, тернополян та гостей міста порадує гірка для сноутюбінгу довжиною 50 і висотою 6 метрів. По-новому – гарніше й сучасніше – буде виглядати, за його словами, торговельна зона з кількома десятками будиночків. При цьому Руслан Купріюк зауважив, що вдосконалення проводяться не за бюджетні гроші, а за кошти інвесторів. А пізніше, відповідаючи на запитання журналістів, висловив думку, що такі ярмарки – це дуже хороший приклад синергії підприємців, влади й громади.
– Наша мета – привернути увагу якомога більшої кількості туристів, щоби люди з різних міст приїжджали святкувати саме до Тернополя, – зазначила у своєму виступі директорка комунального підприємства Туристично-інформаційний центр міста Тернополя Ірина Потішна. Відтак розповіла, що саме для цього буде оновлено та розширено один із головних святкових об’єктів – резиденцію Святого Миколая. А також проводитиметься більше різноманітних заходів, зокрема й цікавих майстер-класів для дітей шкільного віку. До речі, як поінформував Юрій Дейнека, за кількістю туристів Тернопіль уже вийшов на рівень докризового 2019 року.