Цивільні (і відомі) дівчата цитують військових дівчат, пояснюючи важливість правильної жіночої білизни для останніх. Обурення аудиторії викликало те, що військовослужбовиці цілком здатні говорити самі за себе.
Аргумент від бренду – «ми не можемо "світити" жінок-військових, бо це для них небезпечно». Він сприйнявся, скажімо так, не дуже. Бо є багато публічних віськовослужбовиць, яких можна було б запросити стати обличчям кампанії
Але тепер все це – не важливо. Бо бойова медикиня Юлія «Піранька» Мала, за яку «говорила» Олена Кравець, в інстаграмі написала, що такого дозволу не
давала.
Йой! Не може бути такого. Бо ціла голова відділу піару та комунікацій бренду brabrabra Ірина Кібірєва написала Антоніні у відповідь на її запит, що «цивільні говорять за військових з їхнього дозволу».
Ми також запитали про наступне. Ще в січні у соцмережах вже критикуваликампанію через це питання (під постом, де Олена Кравець стала голосом військовослужбовиць). Чому все ж вирішили нічого не змінювати?
«Ми звертались до багатьох українських інфлюєнсерів та медійних особистостей, які готові привернути увагу до вирішення забезпечення військовослужбовиць білизною. Лише декілька погодились підтримати нас в цьому й ми щиро цінуємо підтримку кожної, хто доєднався. Тому коли ми розпочали збір на відшив білизни у 10 000 комплектів, кожен з яких складається з бра та двох трусиків – ми продовжили комунікацію з тими, хто погодився брати учать в ініціативі.
У кампанії ми не використовуємо платні розміщення тощо, тому діємо в межах існуючого ресурсу, бо вважаємо, що всі кошти необхідно спрямовувати на забезпечення захисниць.
Ми дуже віримо в те, що робимо, і наша мета - привернути увагу до збору. Як і писала вище - другим кроком спланована комунікація за участі військових»
А нам тепер цікаво, хто наступний запросить Олену Кравець рекламувати свої товари чи послуги. Схоже, потрібно вже в окремому тексті проаналізувати таку бурхливу на неї реакцію.
(ОНОВЛЕНО)
Фух. Вже після виходу цього матеріалу brabrabra продовжили серію пояснень.
«На жаль, при погодженні використання цитат у зовнішній кампанії трапилось непорозуміння між нами та фондами-партнерами. Наразі з усіма захисницями відбувся діалог. Ми разом із партнерами принесли вибачення та зупиняємо використання цитат тих військовослужбовиць, які не бажають цього».
Ми вже трохи співчуваємо піар-відділу бренду. Кілька днів колотнечі і навіть у п'ятницю ввечері не дають запити увесь цей стрес десь у барі за текілою. Ну, чи як там хто знімає стрес. Проте усе це легко можна було передбачити ще у січні, коли brabrabra продемонстрували ідею кампанії і вона викликала таке велике несприйняття. Але ви вже читали пояснення Ірини Кібірєвої про це рішення.