Як заявляє Супрун, візуальна доступність сигарет на 64 % збільшує ймовірність, що дитина в майбутньому пристраститися до шкідливої звички.
Згідно з результатами досліджень Київської школи економіки, у 70 % випадків неповнолітні купують сигарети саме в кіосках і ларках, де широко представлена реклама та асортимент тютюнових виробів.
Супрун вважає, що новий законопроект 4030а знизить популярність шкідливої звички серед молоді наступним чином:
1. Буде заборонена рекламна викладка тютюнових виробів у вітринах, а отже сигарети зникнуть з поля зору у магазинах.
2. Органи місцевого самоврядування матимуть змогу додатково визначати громадські місця вільні від куріння. Наприклад, місцеві парки, пляжі, пішохідні вулиці.
3. Куріння буде повністю заборонене в гуртожитках, готелях, на вокзалах та офісах.
4. Держпродспоживслужба зможе контролювати виконання антитютюнового законодавства і штрафувати за порушення. Наприклад, штрафувати за куріння кальянів у ресторанах.
"Куріння — зло у будь-якому вигляді. Найгірше, що у 21 сторіччі, коли маємо стільки прикладів, які доводять шкоду сигарет, навіть молоде покоління продовжує переймати цю смертельну звичку. Великою мірою така поширеність куріння залежить від привабливої реклами сигарет, яку постійно бачать діти", — заявляє виконуюча обов'язки міністра охорони здоров'я.
Нагадаємо, за даними Центрів з контролю і профілактики захворювань куріння сигарет і кальяну призводять до розвитку одних і тих же захворювань. Крім цього, дослідники заявляють, людина вдихає цигарковий дим в середньому 20 разів, а кальянний — 200 разів.