«Ми часто отримуємо прохання від наших відвідувачів з різних міст відкрити МакДональдз. Сьогодні ми щасливі, що можемо порадувати тих, хто звертався з Тернополя. Більше того, тернополяни з першого ж дня отримуватимуть прогресивне обслуговування у МакДональдз із досвідом майбутнього, що передбачає поєднання сучасних технологій та персональної турботи про відвідувачів», - зазначив генеральний директор компанії МакДональдз в Україні Гжегож Хмелярський.
Зокрема, на гостей очікують наступні переваги:
- • Експерт з гостинності – це нова позиція у закладах МакДональдз. Його завдання – бути уважним до відвідувачів, помічати їх потреби та оперативно на них реагувати.
- • Термінали самообслуговування дозволяють відвідувачам спокійно та без поспіху оглянути всі страви з меню у електронному форматі, зробити замовлення та оплатити його за допомогою картки чи готівкою на касі, а потім забрати страви у зоні видачі.
- • Обслуговування за столиками – це революція в МакДональдз, оскільки МакДональдз завжди був закладом самообслуговування. У закладі з досвідом майбутнього відвідувач замовляє страви на касі, а потім чекає на замовлення за столиком. Співробітник ідентифікує відвідувача та приносить страви. Якщо відвідувач замовляє страви через термінал самообслуговування і оплачує карткою, йому не потрібно підходити до прилавку. Клієнт відразу ж очікує своє замовлення за столиком.
- • Новий принцип роботи касової зони. Прилавок розділений на дві частини – для замовлення та для отримання страв. Відвідувачі, які очікують на замовлення, та відвідувачі, які роблять замовлення, не заважатимуть один одному.
- • Невдовзі також буде запропонована ще одна послуга - «Змінюй-Смакуй», яка дозволить відвідувачу додати чи забрати інгредієнти в бургерах на свій смак.